19 oznak, że minęło za wiele czasu od twojej ostatniej podróży

Nosi Cię i chciałbyś gdzieś pojechać, ale nie jesteś pewien czy to już „ten moment”? Sprawdźmy to! Jeśli na przeważającą liczbę poniższych punktów odpowiedziałeś „tak” – wrzucaj paszport, pasztet i parę czystych majtek do plecaka, doładuj podróżniczą manę. Spiesz się, nie ma na co czekać – zanim bezruch Cię wykończy!

1

11

Kiedy o 6 rano dzwoni budzik, za każdym razem w głowie rodzi Ci się myśl „nienawidzę mojego życia”. Zamiast wstać i wesoło pomykać do szkoły/uczelni/pracy wolisz poleżeć na brzuchu z twarzą wepchniętą w poduszkę i po prostu się udusić. Przynajmniej jest ciepło.

2

22

Każdy dzień wydaje się taki sam. „Kurczę, jestem przekonana, że wczoraj wyniosłam śmieci… Naprawdę to było trzy dni temu?

3

Ot tak, z uporem maniaka przeglądasz stronki z tanimi lotami.Niby nigdy nie planowałem lecieć do Panamy, no ale taka promocja!”, jednak zanim się zdecydujesz, okazja przepada.

4

44

Po każdym męczącym dniu obiecujesz sobie, że pieprzniesz tym wszystkim. I przez chwilę naprawdę jesteś przekonany, że następnym razem, kiedy szef zleci Ci jakieś zadanie do wykonania, beztrosko i z uśmiechem na ustach odpowiesz mu „Ha! Możesz mi naskoczyć stary bucu, bo ja odchodzę. OD-CHO-DZĘ. Słyszałeś? Ciao, au revoir, hasta la vista baby!” I spektakularnie trzaśniesz drzwiami.

5

55

Wszyscy naokoło wydają się szarzy i nieciekawi. A na dodatek mega wkurwiający.

6

66

Masz wrażenie, że życie przecieka Ci między palcami. Leżysz w łóżku tworząc żywe burito smutku. „Boże, mam już tyle lat, a co ja w życiu osiągnęłam? Nic, jedno wielkie zero.” (A jak do tego dojdzie jeszcze okresowy dół, no to siostro… moje kondolencje).

7

Na Spotify notorycznie słuchasz podróżniczych playlist.

8

Ostatni raz z egzotyką miałeś do czynienia przy jedzeniu zupki chińskiej z Biedry. A, no i masz jeszcze bluzkę wyprodukowaną w Bangladeszu.

9

99

Większość rozmów ze znajomymi schodzi na tematy podróży, albo raczej chwilowego ich braku. Tak, oni też chcieliby żebyś znowu gdzieś pojechał i zmienił płytę…

10

1010

Pół godziny po wyjściu z domu, nagle opuszcza Cię cała energia przeznaczona na dany dzień.

11

Pomimo faktu, że być może masz w sobie tyle z romantyka co dworcowa dziwka, fantazjujesz o romantycznym spacerze po Paryżu z sentymentem godnym trzynastoletniej fanki Jane Austen.

12

1212

Czas zapieprza jakby miał motorek w dupie. Poniedziałek, wtorek, czwartek, szlag, znowu poniedziałek?! Kiedy to minęło? Czasie! Nie nadążam, stop, chcę wysiąść!

13

Spędzasz godziny na podróżniczych Instagramach. (No dobra, w przypadku facetów 70%, bo pozostałe 30% to modelki).

14

Zaczytujesz się z błyskiem w oku w blogach podróżniczych. I chociaż wszystkie są świetne, to jakaś mała cząstka Ciebie ich nienawidzi, za to, że ich autorzy podbijają świat, a Ty siedzisz w necie skręcając się z zazdrości przy lekturze ich tekstów.

15

tumblr_mfel40MYMh1qlhhx4o1_250

Przyłapujesz się na myślach typu „Ah, rok, 4 miesiące i 18 dni temu byłem właśnie w drodze do… A teraz jestem… tu. Co robię źle?” Wątpisz sam w siebie.

16

Nawet na piwo trochę szkoda hajsu, bo może kiedyś w jakimś Peru braknie Ci do biletu akurat te 4 złote?

17

Oglądasz reportaże i dokumenty o najdalszych zakątkach globu częściej niż wiadomości o własnym kraju.

18

1818

Spoglądasz z łezką w oku na swoją „Bucket list” i zastanawiasz się jak to możliwe, że tak dawno nic nie odhaczałeś.

19

Czytasz posty typu „19 oznak, że minęło za wiele czasu od twojej ostatniej podróży”.


Macie jeszcze inne objawy choroby nie-mogę-usiedzieć-zaraz-mnie-rozniesie ?

The-Hobbit-Bilbo-Baggins-Wallpaper-the-hobbit-33042280-2227-1253

Podobał Ci się post? Polajkuj !

fjs

8 uwag do wpisu “19 oznak, że minęło za wiele czasu od twojej ostatniej podróży

  1. Powód 11. opisuje idealnie mój stan z przed tygodnia. Tylko, że ja jestem 20-letnią fanką Austen… i od dawna wybieram się do Paryża. Znowu czytam Twojego bloga, bo przed chwilą trafiłam na takiego beznadziejnego, że potrzebowałam dowodu na to, że są ludzie, którzy piszą naprawdę oryginalne i wciągające blogi :).

    Polubione przez 1 osoba

  2. Czy tylko ja mam potrzebę ciągłego, pełnego zmieniania otoczenia? Potrzebuję podróży w miejsca gdzie nikt mnie nie zna, gdzie ja nie znam nikogo inaczej i cannot be complete… Mówiąc szczerze, zastanawia mnie czy to już problem czy jeszcze rzecz normalna.

    Polubienie

Dodaj komentarz